Fly Away
Home About Twitter Follow Dash

owner


" You're the one which is so annoying and that makes me love you Fathul Allif" ((20130418))

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Rahmatullah.
Wednesday 14 August 2013 • Wednesday, August 14, 2013 • 0 comments





Pada 3 Syawal nenek telah kembali ke rahmatullah.
Hmm dugaan ni berat tapi I have to face it.
Semoga arwah nenek ditempat bersama orang yang beriman.
Amin Ya Rabbal Ya Rahman Yah Rahim.

Raya tahun ni amat lah tak bermakna tanpa nenek. Ketika Ramadhan habiskan masa jaga nenek dan dah terbiasa kena jaga arwah ketika nenek masih hidup. Hmm tak pernah rasa susah jaga nenek. Semuanya ikhlas sebab masa nenek sakit nenek tak meracau langsung. Suka nak dengar nenek panggil aku suruh suapkan air. Hmm. She always call me 'Ba'. Rindunya nak dgr suara arwah nenek. Rindu nak bau wangi nenek. Rindu nak suruh nenek urutkan kepala ketika dia sakit, walaupun tak rasa apa apa tapi aku tahu dia memang nak tolong aku. Rindu nak nenek peluk aku walaupun tak larat tapi dia just paut tangan dia dekiat bahu aku je. Hmm kenangan je semua ni tapi masih tak boleh buang. 


The day nenek meninggal kami tiap tiap hari pergi kubur nenek. Hmm Mak masik tak kuat nak lalui semua ni. Bacakan Yaasin for arwah tapi yang aku sedih sampai harini aku tak boleh nak sedekah bacaan Yaasin dekat nenek. I have an excuse okay. Masa kemaskan bilik arwah nenek, mak nangis je sebab terlampau rindu arwah nenek. Ya Allah aku harap nenek amat tenang di alam sana. Amin Ya Allah.




Moga Arwah nenek aman serta tenteram dia alam sana.
I'm always love and miss you :')
AL-FATIHAH~




|