Fly Away
Home About Twitter Follow Dash

owner


" You're the one which is so annoying and that makes me love you Fathul Allif" ((20130418))

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

My life
Thursday 21 November 2013 • Thursday, November 21, 2013 • 0 comments





Hei stalker. Sihat?
Lama gila tak update blog serius rasa mcm tak kemas. Bhahahahaha
Since bulan Ogos tak update busy dgn PMR katekoooooo -.-


Firstly nak kata im so excited nak mampos when i were going to Puncak Alam to meet my ex classmates and my boyfieeeeee. Heee makin tinggi kau sayang. Ehh entah2 aku yg tak tinggi2. Ok forget about my weakness. And petang after Fathul baru balik swimming dekat Shah Alam tiba2 dia call kata nak jumpa then tengok dekat tingkap dia da ada depan apartment. Ok geram gilaaaaaa -.- dgn tak siap2 so sarung tudung and terus jumpa dia dekat apartment. K tak sembang byk2 cuma dia kata aktiviti dia dgn swimming sana. Lalalalalalalalala lepas sembang terus balik sebab malam nak meet ex classmates. Then malam buat BBQ perghhhhh seronok sgt sembang dengan ex classmates. Sembang gelak2 sampai sakit perut. And especially sembang yg the best dgn Team Sivik aku heee Yasmin, Farah, Sam, Nabil, Jas. Tapi malam tu Jas tak ada pergi mana tah mamat tu. Hmm rindunyaaaaaa nanti dapat jumpa diaorang masa ambil result PMR nanti je. Hmm hmm hmm love them so much.


 3 Hikmah :)))))


Ok masa BBQ tengah buat tu curi2 lah masa kejap nak sembang2 dgn Fathul. Yg geramnya dia suruh aku balik lambat tapi tiba2 dia kena balik awal. Haihhh geramnya lepas marah2 sikit baru lah nak balik lambat bhahahahahaha dia mmg tak boleh tengok aku berubah muka. And so sembang2 kosong, tanya dia mcm2. Hmm malam tu lah rasanya kitaorg sembang lebih mesra berbanding dekat kelas dulu. Harap je couple satu kelas tapi tak bersembang langsung. Hmm masih balik sekolah baru lah si Fathul ni nak balik sama2. Its ok i know dia tak nak classmates kitaorg bahan2 kitaorg.


Hubungan long distance ni mmg byk dugaan kut. Da lah Fathul tak selalu ada kredit then tolong mak kandung dia masa cuti ni. Ughhh please lah aku rasa aku je yg teruk tak dapat faham dia. Aku selalu kata nak clash tapi dia tetap pertahankan hubungan ni and now I can see there's no guy that love me as much as he do. Alhamdulillah now da 7 bulan kita bersama. Thanks a lot sebab tahan dgn perangai Syu, sayang.


Ok lah sampai sini je coretan tangan aku. Thanks for reading about my life.
 




|