Fly Away
Home About Twitter Follow Dash

owner


" You're the one which is so annoying and that makes me love you Fathul Allif" ((20130418))

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Coretan
Saturday 14 December 2013 • Saturday, December 14, 2013 • 0 comments





Ok next week 19/12 is the date result PMR keluar. Shout loud da puas da aku buat gila ke takut babe
And so tak jadi lah nak jumpa kawan2 lama 18/12 hmm amatlah menghampakan.
Rindu gila kut dekat kawan lama2 then tak dapat jumpa.



Tiap2 hari aku kena buat kelakuan baik sbb result kan da nak keluar so kurang kan buat dosa mungkin keputusan yg akan keluar ok. Amin Ya Rabbal. Aku masih rasa amal ibadat aku 5 kali sehari semalam still tak cukup nak cover dosa2 lampau yg aku buat. Hati aku ni amat lah pemalas nak buat solat sunat and so aku kena terapkan nilai yg ok dalam jiwa aku ni supaya berubah ke arah yg lebik baik and redhai Allah. Ocewahhh rasa ustazah tapi no wonder lah kan sbb semua manusia berubah and yg tak berubah tu ibarat duduk di bawa tempurung kelapa.



Hati ni merasa nak guna phone yg lebih baik tapi ayah kata kena tunggu result PMR tapi kalau result ok lah. Hmm dalam hidup aku ni kalau nak sesuatu kena usaha tapi aku still rasa usaha tak cukup so aku da mula tak cakap apa2 yg aku nak. Takut apa yg aku idamkan daripada dulu tak dapat and so better diam kan diri je. Ya Allah, harap2 result yg aku dapat seelok eloknya yg aku mahu. Jika apa yg aku hajati tidak dapat maka harap sgt result tu tak menghampakan mak ayah. Itu je yang aku minta jgn menghampakan mak ayah.


Ok tutup cerita pasal PMR. Terharu yg teramat baca blog Wawa. Aku tolong sikit2 je yang mampu. Apa yang aku tahu aku tolong buatkan. Aku tak kesah kawan2 aku minta tolong cause sekurang2nya dia ingat aku juga kan. Of course rindu budak2 asrama walaupun masa form2 ramai juga buat aku nangis tapi tak apa aku simpan dalam hati. Da sayang kan tak perlu lah nak ungkit2 ni at least jadi kenangan juga dalam hati ni.


Ok sampai sini je coretan yg terbuku dalam hati ni
May Allah bless our life. Amin Ya Rabbal.