Fly Away
Home About Twitter Follow Dash

owner


" You're the one which is so annoying and that makes me love you Fathul Allif" ((20130418))

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Free
Tuesday 10 December 2013 • Tuesday, December 10, 2013 • 0 comments




Ok amat lah tak tenang duduk rumah ni. Bising yg teramat org baiki rumah ni.
Dgn pekerja yg menggtal terlampau lah aku rasa nak menyepak dia tu.
Ohh please i just cant see his face. 


Ok kehidupan masa cuti hmm hmm hmm biasa lah goyang kaki je weh dekat rumah ni. Kau hadoooo? Rabu next week baru le nak jumpa Zana and my other friends and totally I like is my boyfie is going to be there. Heee excited lah nyah nak jumpa dia sekali. Mana tak nya kitaorg long distance kut tak kan tak nak jumpa kan kan kan? So now da kena decided mana lah baju yg nak pakai. Tak payah nak sedondon sgt kut dekat Fathul. Kihkihkih :pppp


Sekarang musim hujan je hmm so mmg selsema tekak semuanya buat hal. And tak lupa kepala mmg selalu pening sbb tidur tak cukup and tak tidur on time. Biasa cuti sekolah ni mcm2 movie nak tengok. All my day I have so many movies at the astro's channel so my weight is higher that before cause I'm sitting all the long day. Dont get jealous cause I know you are do the same kind of things. 


Sabtu lepas kawan angah iaitu kak Ain da selamat diijab kabulkan Alhamdulillah. So sebagai adik bestfriend angah aku kena bg Dougie beg tu dekat tetamu sebelah lelaki. Cantik pelamin kak Ain tu uolsssssss. Hmm well andaman nya sama dgn masa abg aku kawin dulu so no wonder lah cantik kan. Ok nak share sikit baju yg aku pakai.



Outfit for the night of Majlis Akad Nikah Kak Ain.



This baju kurung gadis melayu for the day of the persandingan Kak Ain.


Ok thats all from me. Thanks for reading. May Allah bless yr day.





|